Wednesday, August 27, 2008

RAMADHAN CHARITY 2008

Quoted by KICKDEFELLA

"Pada tahun ini, Kickdefella sekali lagi akan bekerja sama dengan Bariah Ishak dan juga dengan Kijang Care untuk mendapatkan sumbangan bagi menghulurkan sedikit keceriaan kepada golongan yang tidak bernasib baik dan juga yang hilang pekerjaan akibat kemelut ekonomi negara yang tidak menentu.

Kijang Care sedang mengumpulkan sumbangan berbentuk barangan daripada firma-firma korporat untuk diedarkan pada Ramadan ini.

Bagi pembaca budiman yang sudi untuk menghulurkan sedikit sebanyak sumbangan tunai sempena kempen Ramadan Charity ini, bolehlah berbuat demikian secara online kepada :

Bariah Ishak
Akaun Maybank – 1 14105 20748 4
Akaun RHB – 1 12170 0004782 8
Atau menerusi akaun PayPal Kijang Care.

Sila email kepada bariahishak@yahoo.com.my nama saudara dan saudari pembaca budiman dan tujuan atau niat derma (jika ada) bagi tujuan pengurusan dan akaun.

Segala sumbangan akan disenaraikan di blog ini dan juga di laman Kijang Care berserta dengan penyata akaun bagi menjamin ketelusan.

Derma yang mempunyai niat-niat khas atau tujuan keagamaan (seperti zakat) akan diasingkan dari derma umum.

Sumbangan tenaga bagi tujuan pembungkusan, pembelian barang-barang edaran dan pengagihan juga amat-amat dialukan".

pls do visit kickdefella page for more information about Ramadhan Charity 2008 http://kickdefella.wordpress.com/2008/08/25/ramadan-charity-2008/


SEMOGE ALLAH MEMBERKATI KITE SEMUA.. INSYA ALLAH.

No comments: